Hdy1122 27. Haftada nstde 50 olarak 3-4 kere sancım çıktı. Yatışım yapıldı ilaçlarla durduruldu. Geçen hafta 33. Haftalık olduk ve hastaneye yatışım yapıldı sancıdan kaynaklı. 100leri bile gördük fakat nidilat diye bir ilaç verdiler onunla beraber durdu gibi şimdilik Allah’ın izniyle.
Kendinizi biraz serin tutun diğer türlü daha çok artıyor sancı 😕