aslii57 3 gün önce aşılama oldum daha önce bişey yoktu ama dün akşam ve bu gün sağ kasığımda ağrı var acaba Progestan fitil ağrı yapiyor mu ?
Oznurkocuk aslii57 ben kullandım fitil ağrı yapmıyordu ama düşük tehlikem var diye ilk 2 ay çok ağrı çektim bazen lavaboya bile gidemiyordum
Ece0909_ aslii57 ilk 5.haftada kullandım bebek vajinaya tutunsun düşük olmasın diye daha sonra 33.haftamda erken doğum riskim vardı onu engellesin diye
27r1907 Bende kullanıyorum progestan öncesinde yumurta toplama islemim olmustu ağrılı geciyor su anda tranfer oldum 3 günüm kullanıyorum kasık ağrılarım oluyor sık sık
kubraQwe Ece0909_ canım peki sana bisey sorucam bende kullanıyorum afedersin ama şu geldi mi hiç bu ilaci fitil olarak kullanıyorum arada su gibi akiyo bisey ilaçtan mi acaba
Zeyver Oznurkocuk benim de tehlikem var çok ağrım var düşün yapıyorum sanıyorum sizin süreç nasıldı bebiş doğdu mu iyi mi
Ece0909_ kubraQwe olmaz mı akıntı ile birlikte dışarı atıyordu bembeyaz bir sıvı vajina gerektiği kadarını içine alıyormuş kalanınıda bu şekilde dışarı atıyor
27r1907 aslii57 transfer sonrası bel ve kasıl ağrısıolabiliyormus kanama lekelenme bu tarz seyler olur korkma demisti doktorum
kubraQwe Ece0909_ bendende su geliyo bebeğimin suyumu diye çok korkuyorum boş bir sivi korktum daha randevuma da var 13 haftalık gebeyim sizin düşük riskiniz mi olmuştu kullandınız
Busraaa1014 kubraQwe Evet o su makelsef akıyor baya çamaşırınız ıslaniyor ama ilactanmış tamamen korkmanıza gerek yok bende 15 l. Haftama gireceğim hala günde 3 defa kullanıyorum
Ece0909_ kubraQwe bir doktorunuza sorun isterseniz içiniz rahat etsin benim 33 haftamda erken doğum riskim vardı onun için kullandım
kubraQwe Busraaa1014 sizin de mi öyle o zaman Yaa benim de geliyo çünkü ben de korkuyorum bildiğin pat birden su geliyo fitil olarak ondan belki
Busraaa1014 kubraQwe evet evet fitil yapıyor atmayinca sorun yok atınca ıslaklık heliyor hele gece atıp sabah kalkınca baya ıslak oluyor normal yani problem etmeyin 😊 ilk zaman bende korkmuştum zamanla anladım