Dlydmrcn içini kötü tutma canım belki de bi stresten vs bir şeyden geç regli olucaktın o zamanda yumurtlaman geç oluyor haliyle 6 haftalık olmam gerekirken 5 haftalık çıkıyorsun şimdi sadece 2 günde bir beta 2 kat artmış mı ona bak dün verdiysen kan yarın tekrar ver