Kbra1722 benim de 27. Haftamda çıkmıştı tek doz bir antibiyotik verdi doktorum ama o geçirmedi şimdi 28. Haftamdayım tekrar üremiş o antibiyotik fayda etmemiş 5 günlük bir antibiyotik daha verdi doktorum inşallah geçer artık 🙏 ama endişe edilecek bir şey yok çoğu hamilenin başına gelen bir durummuş doktorunuzu dinleyin etraftaki insanların onu ye iç geçer demesine aldanmayın yeter 😊