sema_nur68 bende de oluyor doktora sorduğumda magnezyum kullan dedi ama kullanıyorum geçmiyor carpal tünel sendromu olabilir internette böyle yazıyordu artık hiç birşey tutamıyorum çok zorlanıyorum telefonu bile biacgi bile tittugumda elim uyuşuyor biraz ellerimi dinledirip devam ediyorum sonra gerçekten çok zor kaç haftalıksin bu arada ☺️🥺