Benimde aynı şekilde orta ve yüzük parmağımın ucunu hissetmiyorum zaten artık😅 annem annennnem ve teyzemde de aynı olmuş. Doğumdan sonra geçer diyorlar ama onlarda geçmemiş sinir sıkışması var hala üçünde de. Özellikle bi dönem aşırı aşırı ağrıdı geceleri uykumdan uyanıyordum. Ama şu an sadece iş yaparsam çok ağrıyor ama her sabah uyuşma hafif Ağrı ellerimi kapatamama oluyor