mrsmom_ canım merhaba bende 9+2yim, normalde çalışıyorum ve işim masa başı. Başta raporluydum iyiydim, raporum bitince 2 gün anca dayanabildim çünkü aynı şekilde dayanilmayacak kadar çok bel ağrısı vardi. Ben tamamen oturmaktan kaynaklı olduğunu düşünüyorum, şimdi tekrar raporluyum ve evimde yatıyorum yatınca ağrım olmuyor. Çektiğim çok kötü bir ağrı, bende düşük diye korktum ama sorun yok dedi doktorum.