İlk doğumumun sezaryen olacağı da belliydi kendi doktorum çatı muayenesi bile yapmamıştı özele gidiyordum medipol megaya ama planlana tarihten 10 gün önce sancılarım başladı ve acilde başka kadin doğum doktoru nst yi beklemeden sezaryen olacağımı bildiği halde rahim ağzın yumusamis mı herhangi bi açıklık var mı diye bakmam gerek dedi ve açılmam yoktu ama bebek gelmek üzereydi kendi doktorum 2 gün sonra aldı doğuma zaten . İnsanlar size vajinal muayeneyi keyfi olarak istemiyor sonuçta oda onların işi ister sezaryen ister normal bunlar olabilir şeyler ayrıcı çatı ve doğum öncesi açıklık muayenesi çok farklı şeyler çok iyi hatırlıyorum bi tane kadin 3.sezaryenini olucak ve bi gün önceden suyu gelmeye başlamış hastaneye sabah öğlen ayrı ayrı gelip alttan muayene olmuştu suyu patladı mı diye bazı şeylerde nst ve ultrason yeterli gelmiyor maalesef özellikle son haftalardaysaniz kimse riske etmek istemez