Guenn ikisininde kendi içinde zorlukları var buna bebeğinizin karar vermesi en güzeli akışına bırakın pozisyonu kilosu uygun olursa normal gelsin zaten normal sırasında da bir olumsuzluk olursa sezeryana alıyorlar ben normal doğum yaptım doğumdan sonra ayaktaydım şuan sezeryan olacak gibi 2. Ve istemiyorum sütün geç gelmesi dikişler çok geriyor :)