Guenn normal dogum yaptim kendi sancimla igne cart curt olmadan kesisiz, 6 saat sanci cektim 2 saate de dogurdum suan bende korkuyorum ama sezeryandan daha cok korkuyorum ömür boyu cekmeyeceksin bu sanciyi sonucta belki de senin daha kolay gececek hep olumsuz şeyler düşünüyoruz inan bebegini çıkardığın anda kendini yeniden doğmuş gibi hissedeceksin dogamizda olan şeyden neden korkuyoruz ki ama dimi 💐