Bende de polikistik over vardı ve bende olmayacak telaşına çok giriyordum doktorum ile beraber klomen+çatlatma iğnesi tedavisi yaptık 5 gün klomen hap içiyorsun yumurtaların büyüyor sonrasında doktor takibinde o iğneyi göbekten kendin yapıyorsun kan sulandırıcı gibi küçük birşey, sonrasında da ilişkiye giriyorsun doğal yol aslında sadece yardımcı tedavi işte, 2. Denemem de kaldım şuan 35 haftalık hamileyim. Umarım sende güzel haberi alırsın tez zamanda ama kafaya takma kafaya takınca gerçekten psikolojik olarak olmuyor. İnofolic combi diye de folik asit içiyordum, folik asitlerin içinde en iyisi dedi doktorum yumurtaları da güçlendirir dedi. Bizim sıkıntımız zaten yumurtamızın olmaması değil tam tersi çok var ama yeterli büyüklüğe ulaşmadan çatlıyor, bu klomen ve çatlatma iğnesi ile onu kontrol ediyorsun işte :) birde eşime bu denediğim aylar bi kavanoz yaptım balın içine fındık fıstık badem polen aldım karıştırdım her gece 1 yemek kaşığı yedirdim birde keçiboynuzu çok yedirdim sabah akşam artık eşim keçi gibi ses çıkarcam ondan korkuyorum diyordu o kadar yedi yani omlarında spermi güçlendirici etkisi var şans artıyor en azından :) kesin olur diyemem tabi ama belki size de yardımcı olur 😊