1,5 yıldır korunmuyoruz düzenli şekilde ilişkimiz oluyor polikistik overım var olmuyor maalesef bu yüzden psikolojik olarak çok yoruldum gerçekten😞 bazen zamanı vardır diyorum evet kafaya takmayınca oluyor diyor çoğu kişi de ama insan takmadan edemiyor maalesef neden ben diyorum bazen gerçekten