Hicranelif Aslyllmmaazz yarin sezeryana giriyorum bebisin kendi gelmeye niyeti yok canm sen ne durumdasin merak ettim
Hicranelif Hanımlar bugün 40+1 haftalik olduk hala hicbir belirti yok bebek kafasi asagida ama cok geride beklemek riskli dedi doktor yarn sabah sezeryana gireceğim dualarınıza talibim🙏