Seyhan494 _Hulya7106 kendinizi suçlamayın bu kadar bu stres vs bebeğe daha çok etki eder şuan sonuçta arada plasentası suyu göbek bagı bir çok element var ama azaltıp bırakırsın inşallah
Paramedik16 _Hulya7106 öğrenir öğrenmez bırakmıştım doğurduktan sonra az içmeye başladım emzirme olayı bitince tekrar tamamen başladım
Sedamert03 Hamileliğimin ilk 3 ayında haftada 1 içtim , şimdi 2. Üç ayın sonlarındayım günde 1 ve ya 1.5 içiyorum . Arada eşimin sigarasından içime çekiyorum . Keşke hiç içmesek ama canım çok çekiyor
_Hulya7106 Sedamert03 aynen öyle keşke bi çekimde olsa sürmesek ağzımıza ama alışkanlığı çok kötü can isteyince duramıyor insan rabbım korusun
e_blue_sky_a _Hulya7106 yanılıyorsun. İradesiz olanlar bırakamaz. Ben 20sene sigara içtim. Her iki gebeliğimde de beta hcg gördüğüm an 1 tane daha yakamadım. İnsan içinde kendine muhtaç minik Bi canlıyı nasıl zehirler? Asla kıyamam.
babynativee _Hulya7106 bende bırakamıyorum maalesef. İlk dönemler bulantım olduğundan 2-3 e kadar indirmiştim vicdanımı öyle rahatlatıyordum ama şimdi 6-7 yi buluyor bazen geçiyor her gece vicdan azabını çekiyorum ama başaramıyorum bırakmayı😔
Anonimmss _Hulya7106 bağımlısı olarak söylüyorum ilk gebeliğim ve öğrendiğim hafta bıraktım aklıma her geldiğinde bebeğimi ve sağlığını düşündüm içersem ona zarar verirsem vicdan azabıyla yaşayamam diye canım çektikçe baska şeyler yedim baska şeylere odaklandım vucud bir zaman sonra alışıyor ve zaten sonrası tiksinti
Fatma_21_03 Yorumları okuyunca kendimden utandım resmen. İlk hamileliğim hiçbirşey aşermedim sadece sigara aşeriyordum günde 2 paket içiyorum azaltmaya dair hiçbir heves yok allahtan evladıma herhangi bir zararı olmamış keşke tiksinseydim de bidaha hiç içmeseydim ama maalesef olmuyor
_Hulya7106 Fatma_21_03 ah ah bunu tiryakisi olanlar anlar canım benım anlıyorum seni kendine de suçlayıp strese spkma rabbim yardımcımız olsun inşallah
Serenayozn Ben 18.haftayım içiyorum ben hala günde 10 tane, bırakamıyorum, içtiğim sigarayı hafiflettim
Zanaaa Serenayozn ben de sizinle aynı haftadayım 18 dayanamıyorum içiyorum günde 6 7 tane çok korkuyorum bişi olacak diye içmeyenler anlamıyor iradesiz düşüncesiz diyorlar.bir de eşim bilmiyor gizli içiyorum acaba açığa çıkar mı korkusu bebeğe bişey olur mu korkusu çok zor :((
Nurcihannan 13 yıldır içiyorum. Günde 1 paketi geçiyordu. Öğrendim günde 5 6 ya düşürdüm. Şuan 34+4 üm bu aralar stresten 8 9 u buluyor. Keşke tiksinseydim ama olmadı bırakamadım