Crocus20 Canım yok o kadar uslanmıyor pijama na çıkacak kadar .Canım rahim ağzına spekulum takılıyor.hani şu ördek ağzı plan şeyle sonra kulak çöpü gibi birşeyle oradan sıvı alınıyor.sonra değişik bir sıvının içine koyuluyor.2 çizgi çıkarsa bebek suyu tek çizgi ise akıntı.benim 2 .çızgı o kadar belirsiz çıktı ki doktorda arada kaldı.bebekler in suyu da iyi dedi .ama 2 kutu antibiyotik verdi .kana baktı.kanda temiz çıktı.pazartesi o test tekrar edilecek.bebeklere bakılacak...