mel33 merhaba canım bende serklajlıyım. Benimde akıntım çok fazla oluyor çamaşırım ıslanıyor sürekli ama ben akıntının gebelik ilerledikçe ondan olabileceğini düşünmüştüm. Şuan 33 haftalık. Benim 29.haftadan beri suyum fazla yanlız. Senin suyunda azalma var mı?