Seyma_kaya Cancan98 doktorla konuştuk ona söylemişler ama bizim haberimiz yok daha yenge ne söylediler balon patlatma gibi birlerler düşünüyoruz çünkü
angel4545 Seyma_kaya cinsiyeti raporda yazmiyolar bana TLF da söylediler ama ben zaten öğrenmiştim ultrasonda
nilsubldn @Rozii sizde mü genoksa yaptırdınız? Ben tekrar sordum kesinlikle söylemenin yasal olmadığını ve sadece doktora söyleyebileceklerini ilettiler
Rozii nilsubldn ben farklı bir yerde yaptırmıştım canım neden öyle dediler ki sonuçta doktor söylemiş ya da onlar söylemiş ne fark edecek ki
Hado Ben de genoksa yaptırdım 350 dolara ist da yaşıyorum 4. İş günü sonucu mail olarak attılar cinsiyeti yazmıyor dr um ben arayıp öğrenirim dedi
nilsubldn @Seyma_kaya @Hado merhaba ben bugün gen testi verdim tam 10 hafta oldu. Gen test sonucum çıktığında hemen doktora gitsem olur mu sizce? Yoksa illa ki 12.haftayı mı beklemeliyim? Gen testi yaptırdığım için 12 ve 16.haftalarda mı gidiliyor yine yoksa doktor mu kendisi çağırıyor
Hado Ben sonuç çıkar çıkmaz randevu alıp doktoruma gösterdim içim rahat etsin diye beklemek zor oluyor
nilsubldn @Rozii cinsiyete göre aldıranlar oluyormuş malesef o sebeple yasaklanmış, doktora söylüyorlarmış sadece doktorun da söyleyip söylememesi kendi tercihi tabi