Sara-2007 30haftaya kadar gitsem .bebek doğsa kuveze girer buyuk ihtimal dimi.?bu haftalarda doğum yapan varmı?nasil olmusdu
Seydaa123456 Sara-2007 artık yaşam sınırı 24 haftalara kadar düştü yaşama ihitmali çok çok yüksek 30 haftada kısa bir süre küvezde kalıp cıkar inşallah ne kadar kalsa onkadar iyi tabi
Sara-2007 Seydaa123456 ah canim benim inse allah. 🥲Allah bebrk bekleyen herkese vaktinde kucagina almayi masib etsin bizlerde icinde Zor donem atlatmak icin sabr lazim sukur ki,bizlerde sabirliyiz yeterdi sonu guzel olsun
Sara-2007 Peki siz ayaklari ne kadar kaldiriuorsunuz Ben cok kaldirdikda agriyot katnim sanki dartinma hizsi oluyor