benoanne Yaseminklc55 bana kilosu önde dedi ama benimde yapısal olabilir çünkü bizim babamizda iri yani. Bakalım tekrar cektireyim bende inşallah benimde bir sorun cikmaz
buseylm benoanne aynı durumu yaşadım özelde takipliydim tayinimiz çıktı geldiğim yerde devlete geçtik 3 hafta önden gidiyor vs birsürü şey söyledi gebelik şekeri varmı diye test yaptırdı dahiliye oraya buraya yönlendirildim moralimin Bozukluğu cabası kendi doktoruma gittim istanbulda hiçbir sorun olmadığını sadece 3 gün önde duruyor oda yapısal bir durum baba iriyse olabilir erkek bebekler bir tık daha iri çıkıyor dedi. Geldiğimiz yerde baska bir doktora geçtim oda normal dedi 3 4 gün önde sorun yok dedi rahatladım. Diğer doktoru tabi cimere şikayet ettim 32 haftalıktık 2900 bu bebek 3 hafta önde dedi şuan 38+1 oldum oğlum daha yeni 3100 :) bazen farklı bir doktora da görünmekte fayda var umarım birşey yoktur siz yine tedbirinizi alın ama içinize sinmeyen birşey varsa farklı doktorada görünmekte fayda var
benoanne buseylm bende önce özele gitmiştim orda sorun yoktu. Sonra devlete geçtim orda önde olduğunu söylediler. Sanırım doğunca belli olacak benimde kaç kilo olduğu 😊 ben yine işte bir ayrintili tekrar cektireyim soru işaretim kalmasın. Doğumu devlette düşünüyorum cunku
Merve775 benoanne yogurdun içine semiz otu doğradım bugün yanına da bi dilim tam buğday unlu ekmek yarına Allah büyük ☺️
buseylm benoanne bende cuma günü 9 da devlette spinal sezaryen olucam inşallah doktordan doktora çok farkediyor devlette bi doktor önde dedi birsürü sey diğer doktor sorun yok dedi her doktor ölçümü cihazı farklı oluyor
benoanne buseylm Allah yardımcın olsun inşallah sağlıkla kucağına al insallah darisi basimiza 🤲Tecrübelerini banada yazarsin etrafımda herkes özele gitti deneyimli biri olmadı hiç. Devlette nasıl olur merak ediyorum
N-23 Benimde plesenta rahmi kapatmış, 32. Haftaya kadar çıkmazsa üniye yollicam hayır yani madem öyle zamanında yolla çıkmıyo işte , gerçekten doktorlarda dengesiz ne psikoloji bırakıyo ne bişi