Ben anlamıyorum bu doktorları hepsi ayrı telden çalıyor ilk bebeğimde 2 hafta bazen 3 hafta ilerdeydi doktorum ne diyet önerdi ne şunu yap bunu yap dedi çok takılmayın kızlar her bebek bir olmuyor yine ilk kızımda böbreklerde genişleme var bağırsaklarda parlaklık var vs denildi ölçümlerde kolları bacakları farklı çıkıyordu tabi benim psikolojimi düşünün şükürler olsun 38+2 de sezaryenle 3.800 doğdu hiç bir sağlık sorunumuz da yok