Aysedmr Ecemnm ben🫢 7+2 sadece sabah bulantım olur gibi oluyor 2 gündür ama onun haricinde herşey normal 😂 ilk hamileliğimde 6. Haftadamdan sonra hiçbiri şey yiyemiyordum 4 ay hep kustum bunda güzel geçecek gibi sanki ❤️
Gixemm Aysedmr benimde ikinci hamileliğim ilk hamileliğimde kadar kustum ki 5 kilo vermiştim bunda bulantım yok ama 6. Haftadan sonra başlar diye korkuyorum sizde olmamış belki ikincide olmuyordur 😀umutlandım
TheMother Gixemm benim de 2.gebelik ilk hamileliğim de sadece uyku oluyordu bunda acayip bulantı oluyor evde çocuk olunca bulantı çekilmiyor..
Aysedmr Gixemm aynen ilkte kusmaktan 7 kilo vermiştim hiçbir şey yiyemiyordum bunda sadece sabah bulanıyor 3 gündür onun haricinde hiçbirşey yok
Kediannesibiri Ben 6+2 yim geçen hafta keseyi gördük doktor 14agustosa çağırdı meraktan çatlıyorum bebeği görebilecek miyim diye korkular var
Betusko 5+0 şuan. 4+0 da öğrendim beta 320 idi o zaman. 4+6 da yani dün keseyi ve nokta kadar bebeği gördük. Tek belirtim müthiş ödem var vücudumda ve ara sıra kasık ağrısı. Kalp atışı için 3 hafta sonra çağırdı doktorumuz. Sağlıkla gelsin bebeklerimizz