Elisa55 Mahirissmoms ilk hamileligimde sağ kasıktaydı kızım oldu ikinci hamileligimde sağdaydı oglum oldu 😅
AAOS Mahirissmoms benim de soldaydi hatta büyük ihtimal kız olur demişti ilk gittiğim doktor sonra doktor değişikliği yapmıştım ve böyle bir şeyi ilk defa duydum yeni bilgiler çoğalıyor demisti hatta cinsiyetimiz belli erkek🤣