youaremom Kanalize merhaba ben de güneş tıp a ayrıntılı için randevu aldım. siz ücret ne kadar ödediniz? sormayı unutmuşum da hazırlıklı gideyim
Duygu8178 Kanalize sormayın bende denk gelemedim gibi. İlk gebeliğim ve duzceye yabancıyım pekbilgim yok açıkçası doktor olarak 😃
Kanalize youaremom merhaba temmuz ayında yaptırdım 750 tl ödemiştim zam geldiyse haberim yok doktor pek konuşmuyor kısık sesle konuşuyor ağzından zor laf aldık herşey normal dedi uzatmadı 15 dk falan sürdü daha uzun isterdim tabi video ve fotoğraf verdi sorduğumuz sorulara cevap aldık yüzünü tam göstermeyince birdaha bakmak istedik yeniden gösterdi
Bagu Kanalize merhaba bende cumartesi gün gidicem yani yağrın cok heyecanlıyım güneş tıpda 1bin tl şu an cagsuya mustafa erkin sarsuya gidiyorum normalde orada 5000 tl şu an deli paralar vallah
Nslshmom Bu 3. gebeligim ve ilk ikisini Ayse Efe Arican’da yaptim. Eli asiri hafif, cok relax bir doktorumuz. Sizi strese sokmaz. O yuzden ben de kendisinden cok memnunum ona devam ediyorum. Tavsiye ederim 🤗 saglikla kucaginiza alin insallah 🙏🏻
oykum95 Nslshmom merhaba , Ayşe hanım sezaryen sonrası normal doğum yaptırıyor mu acaba bir bilginiz var mı o konuya dair
Nslshmom oykum95 merhaba, o konuda ben de kendisiyle konusmustum elbette destekliyor ssvdyi ama sizin kosullarinizi arastiriyor. Ben ikinci dogumda istemistim ama hem pandemi hem de vucut yapim musade etmedi ne yazik ki… insallah isteyen herkes basarabilir cok zor 😫 ama sezaryen dogum bence cok guzel 😀
Nslshmom oykum95 bir de bu arada ssvdde muthis tecrubeli ebe Senay Yazici var instagramda belki biliyorsunuzdur. Onu tavsiye edebilirim 🤗 saglikla kucaginiza alin insallah 🙏🏻🌸
Kanalize Bagu merhaba aynen öyle temmuz ayında çağsu 2500 tl güneş tıp 750 tl fiyat vermişti zam gelmiş 🫢