Valla ben bayan doktorları hiç sevmiyorum erkek Doktorlar daha anlayışlı oluyorlar normal randevuyla gittiğim için hep o kadın var mecbur giriyorum ona.alper bey çok iyi anlayışlı bi doktor 11sene önce büyük oğlum da ona gitmiştim hep o zaman Atatürk devlet hastanesi deydi