Hafsa1335 Kubr_21 inşallah nasip olursa gideyim bende bucaya Cevat beyden herkes memnun bide şinasi ve Hüsnü diye bı doktor varmis bu üç hekimi öneriyorlar Rabbim sağlıkla kavustursun evlatlarımıza
bendeanneoldum_ Maviev35 Emrah Karakaya da var çok iyi ona da gidiyorum bence o da iyi buca da da derya burkankulu var oda iyi böyle insanı tersleyen biri değil çok anlayışı cana yakın
Asyaaammmm ardengunes özel oda malesef yok servis de odalar iki kişilik iki tane oda büyük iki kişilik olmasına rağmen diğer odaları küçük baya
Asyaaammmm hayalim35 sancı çektiğiniz odalar tek kişilik sancı çektiğiniz odada doğum yapıyorsunuz daha sonra yataklı servise çıkarıyorlar
hayalim35 Asyaaammmm onu biliyorum iki doğumu mu da orda yaptım ama doğumdan snra kişiye özel oda var mı dedi onu bilmiyorum dedim
Asyaaammmm hayalim35 kardeşim orda ebe canım özel oda yok eskiden varmış şuan kaldırıldı tüm odalar iki kişilik dedi