Sinan35eda Cns240319- valla neredesiniz bilmiyorum ama ben torbalı ayrancilardayim ve torbali devlet Hastanesi’nde serhat sarıkaya gidiyorum ve çok menmunum çok ilgili bı doktor gitmek istersen gidebilirsin
hayalim35 Cns240319- ben 2 çocuğumu da buca da doğurdum çok beğendim doğum odası bile ayrı oluyor kişi başı bi oda veriyorlar doğum yapana kadar o oda da kalıyorsun doğumdan snra servise alıyorlar
ardengunes Cns240319- buca kadın doğuma gidiyorum muhammed cevat şerif doktorum çok tatlı biri tavsiye ederim biri daha var erkek doktor ismini unuttum ama onuda öneriyolardı doktorum sitesinde yorumlarda var bakabilirsiniz
bendeanneoldum_ Maviev35 Emrah Karakaya da var çok iyi ona da gidiyorum bence o da iyi buca da da derya burkankulu var oda iyi böyle insanı tersleyen biri değil çok anlayışı cana yakın
Cns240319- Ben de en son manisa şehir hastanesine gittim ama doğum için bilmiyorum biraz da korkudan sanırım ama özellerde baya pahalı
ardengunes hayalim35 merhaba bende bucaya gidiyorum doktorumdan çok memnunum muhammed cevat şerif ismi dogumdan sonrası için özel oda tutulabiliyomu acaba bilginiz varmi
Hafsa1335 Bende iki doğumumuda özelde yaptım nasip olursa bu üçüncü gebeliğim özeller el yakıyor 5.500 e yaptım geçen sene bu sene 19 bin ben dogurana kadar 25 bin olur devlet arayışındayım rabbim iyi hekime denk getirsin inşallah
hayalim35 Hafsa1335 evet çok memnum kaldım bn yine çocuk düşünüyorum rabbim nasip ederse oraya gidecem yine
hayalim35 Hafsa1335 saolun Allah razı olsun bnm gittiğim doktor çok iyiydi ama en son tepecik hastanesine gitti die biliyorum mehmet adıyeke de iyi bir doktor kızımın cinsiyetini 11 haftalıkken söyledi ona da gidebilirsiniz
Hafsa1335 hayalim35 ben Zerek petrol tarafında oturuyorum tepecik uzak gelir yinede teşekkür ederim inşallah iyi doktora denk geliriz
hayalim35 Hafsa1335 zaten hastane olarak orasını pek tavsiye etmiyorlar bucadan şaşma çok uzak değilsin bana bnde eşrefpaşa da oturuyorum
hayalim35 ardengunes o doktora da gittim çok iyiydi isim önerisinde bile bulunmuştu 😂 oda konusunda tam bilgim yok ama vardır die düşünüyorum
Asyaaammmm ardengunes özel oda malesef yok servis de odalar iki kişilik iki tane oda büyük iki kişilik olmasına rağmen diğer odaları küçük baya
ardengunes hayalim35 evet çok konuşkan ve esprili biri🤭 benimde 14 ünde randevum var bi odaları dolasip sekretere sorcam varmi yokmu diye 🤗
Asyaaammmm hayalim35 sancı çektiğiniz odalar tek kişilik sancı çektiğiniz odada doğum yapıyorsunuz daha sonra yataklı servise çıkarıyorlar
Hafsa1335 Kubr_21 inşallah nasip olursa gideyim bende bucaya Cevat beyden herkes memnun bide şinasi ve Hüsnü diye bı doktor varmis bu üç hekimi öneriyorlar Rabbim sağlıkla kavustursun evlatlarımıza