Daha önce zorlu süreçlerden geçerek bu günleri gören herkese gönülden sarılmak istiyorum. Çok şükür diyerek yarısını bitirdik bu sürecin inşallah kalan haftalar daha kolaylıkla geçer kucağımıza alırız. Bebek bekleyen herkese de bol bol dualar gönderiyoruz.
Cinsiyetler öğrenildi, detaylı için randevular alındı mı nasılsınız annenler 🌸