Sevimlii00 Anne negatif, baba pozitif olduğu durumda kan uyuşmazlığı oluyor, bu çok normal 28. haftamızda gidiyoruz iğnemizi oluyoruz 15 dakika prosedür gereği bekletiyorlar ve eve geliyoruz kafaya takılacak hiçbir şey yok erken doğumla da alakası yok iğnenizi oluyorsunuz korkmayın