Selinmoon geçmiş olsun canım şimdi nasılsın,dr gittin mi bende bugün 6+4 oldum kalp dinlemedik henüz,bu yerleşme kanaması da olabilir ama en önemli dr gitmek kanama hep sıkıntı sorun yoksa kafana takma,benimde son üç ayda hep kanama olmuştu bebek sorunsuz geldi tabi yattım ben