Cicek1 güzel dileklerin için çok ama çok teşekkür ederim 🙏 birbirimizi tanımadan bile ne güzel şeyler söylüyoruz ♥️ darısı sana inşallah. Canım söylemedi kese boyutunu belki ben araştırma yapıp kafamı yormayayım diyedir . Bebeğin boyutunu söyledi 3,8 mm 🥰