Didemypr Selinmoon inşallah canım bende korkuyorum bide benim ikizdi biri düştü inşallah buna bişe olmaz 🤲seninde öyle iyi düşünelim
gamzecgr Selinmoon stres yapmayın inanın o daha çok tetikler 16 haftalığız 3 kere şakır şakır kanamam oldu hala iğne vuruluyorum her gün yatıyorum sürekli ilaca başlatır doktor bi dinlenirsiniz geçer Allah’ın izniyle önlem almak lazım sadece
meltemmmxx Selinmoon gittinizmi bu şakaya gelmez bir tanidigimin kanamasi az oldu önemsemedi yarinsi daha kotu oldu artti yani hemen git hemen
Aysegulce1 Selinmoon bende de oldu sunan 37.1 im doktora gittim düşük tehlikesi olabilir dedi hap verdi onu kullandım korkma rahat ol
Pinark92 Selinmoon sen de canım benim hepimiz için çok stresli dönemler inşallah sağlıkla kucağımıza alırız