Merhaba bende de gebeliğin 7 haftasından beri çizgi çizgi kan lekeleri olmuştu hemde bir tane düşüğüm vardı öncesinden. Sonra doktora gittim proluton iğne vurdu ve progestan fitil verdi. 14. Haftaya kadar kullandım. 13. Haftaya kadar da devam etti kırmızı pembe kahverengi artık ne renk ararsanız ama Allah’a şükür bebekte hiç bir sorun yoktu. Şimdi 15+2 yim progestanı da bıraktım çok şükür hiç bir sorunum yok ama korkmayın direkt doktora gidin ve tedaviye uyun hiç bişey olmayacaktır güzel düşünün güzel sonuçlar alın inşallah 🥹