Zeyd_Mom_22 bu süreçte insanlara kulak asmayın ailelerde umutlandırıp üzülmemizi istemedikleri için olumlu konuşamıyorlar benim ilk bebeğim 8. Haftada kalbi durdu ve alındı 5 ay sonra yine böyle çok silik çizgi ile öğrendim hamile olduğumu fakat onunda kimyasal olduğunu öğrenince yıkıldım hemen ardından o ay tekrar hamile kaldım testler o kadar silikti ki beynimin benimle oyun oynadığını düşünüyodum kime söylesem umutlanma diyip geçiştiriyoru kanda betamın 35 olduğunu öğrendim ve sonra katlanarak devam etti şuan çok şükür 19+ 5 haftalığım bol bol dua etmekten başka şansımız yok sizde bir an önce verip içinizi rahatlatın en güzeli. düşünmek gerçekten bu süreçte çok çok zor