Buse__ylmzz07 bakabilecekseniz göbeği düşmeden yaptırma taraftarıyım. Önemli ola göbeği güzel kurutmak temizlemek.
Benım kızımda 2 gün hastanede kaldık eve gelince ertesi gün yıkamaya başladık 3.gün yani. Ve hergün yıkandı. Dpktor kontrolünde ben bişey demedim. 6.günn gecede düştü zaten. Dpkotr tıklayabilirsiniz artık dedi. Ben yıkıyordum zaten şimdide eve gidince yıkıcazz deidm. Aaaa cok güzel bakmışsınız göbek bişey yok demişti. Benım anneannem hep yıkadı kuruladı mesela.