İlk günler anne karnından gelen bi yağ ile doğuyorlar ya hani. O yağlı tabaka bebek için çok faydalıymış. O yüzden kendiliğinden geçmesini beklemek gerekiyormuş. Ayrıca Göbek bağı düşünce yıkamak en mantıklısı o bölgeyi kuru tutup enfeksiyon kaptırmamak gerekiyor