Ilos1111 daha cinsiyeti öğrenmedik ama kızım olursa ismini Eliz liya istiyorum Eliz değişebilir ama liya mutlaka olucak anlamı sabrın en güzeli 4 sene sonra onca tedavinin ardından kendiliğinden oldu pıtırcığım çok sabrettik çok bekledik gelsin diye o yüzden liya olsun istiyorum 🥹🥰 sizede fikir öneri olsun 🌸