DmlnrKrnz en az 3 muayene olması gerekiyor düzce üniversitesinde acilden bile girmiş olsaniz bekletiyorlar sizi ilgilenmiyorlar oranın hastası olamadığınız için o yüzden acil durumlara karşı ozeli olmasada normal polikliniğe 3 kere gidin ki acile gittiğiniz de ilgilensinler