Bende bugun tam 32 hafta oldum benimde bazen kasıklarıma agrı giriyo ama bu haftalarda rahim büyüdügü için normal demişti doktorum çok ayakda kalmayın kendinizi gün içinde de çok yormayın malum artık bünyenizde eskisi gibi degil , normal yani telaşlanma ☺️