ilkheyecanim96 😭 erkekti cinsiyeti 6 aylık olmuştuk çocuğun suyu gitti hiç kalmamış bi akşam bi anda kan boşaldı benden düşük riskim varken bile okadar kanamam olmamıştı her yerim kan olmuştu meğersem o kanla birlikte suyumda gitmiş sonra sancılarım falan oldu açılmam oldu bildiğiniz doğum başlamış sancılarımı kessin diye bi ilaç verdiler bi hafta Ankara şehir Hastanesi’nde yattım sonra bana çocuğu almamız gerek dediler bende alıp küveze koycaklarını sandım 😭 meğerse öyle değilmiş kabul etmedim başka hastaneye gittim orasıda aynı şeyi söyledi çocuğun suyu gidince gelişimi geriledi 2 hafta geride gözüküyodu kilosu düştü bide doğum yapcağım gün kalbinde kist gördüler susuzluktan oluştu doğumdan önce çocuğumun kalbini durdurdular öyle suni sancı verip doğurttular ben dedim durdrumayın kalbini ağlayabilir doğunca dediler bende ne güzel işte dedim küveze koyarsınız dedim yok ozaman niye doğuruyosun dedi doğurmasam bu seferde ben zehirlencektim günahı onların boynuna 😭 ama doğsada yaşamaz zaten dedi belki yaşardı internette hep görüyorum yaşıyolar