Gmzkzk camlara sen çok yanaşma bence ben 1 ay önce silmeye kalktım son camın dış kısmını silerken aniden kramp girdi az daha düşüyordum sen bilirsin ama 😊 tabi burda doğuma cam silip gittim falan diyenler de olacaktır da risk almamayı tercih ederim bi cam için