edadm yani olsa iyi olabilir seni rahatlatması açısından çünkü özellikle bir hafta sonra (inşallah) süt iyice gelmeye başlıyor ve bebek o kadar emmeyeceği için göğüslerde ağrı yapıyor, 11. günümüz bugün, bir memeden emerken diğerinden de süt akıyor en azından mochi gibi bir şey de işini görebilir bence hem hafif masaj yapar hem de sütünü Sağar. Bana ablam lansinoh ikili pompasını saklamış, bahsettiğim gibi çok dolduğunu hissedince öyle rahatlatıyor ki beni, dolaptan falan imkan varsa uygun fiyata ikinci eli de çok fazla var zaten kesinlikle tavsiye ederim🙏🏼