Bende 27+4 üm bebeğin kilosu bir iki hafta önde gidiyor bu da biraz iri olacağının habercisi o yüzden yenidoğan az aldım öncelikle bebeğinin durumuna bakmalısın önden mi geliyor normal haftası ile uyumlu mu yoksa bir iki hafta geriden mi geliyor göbek bağına gelmesin diye yandan bağlamalı zıbınlardan yenidoğan 4 tane aldım sadece ilk hafta en azından göbek bağı kuruyana dek rahat etmesi için triko tulumlar var çok kalın içi peluş olanlar da ince ve kalın triko olanlar var özendiğini için onlardan 0-3 ay ve 3-6 ay aldım bunların dışında yine patikli tulum şapkası ile takım 0-3 ay 3-4 tane var, 4-5 tane de 3-6 ay arası bedenden aldım alt üst takım her iki grupta da 5 er tane var yenidoğan beşli set üç tane , şimdiden hediye gelen takımlar 4 tane oldu kısa kol zıbın 8-9 oldu uzun kollu ise 7-8 tane var önümüz kış ama ev kaloriferli vebiz açmasak bile işten geldiğimizde ara kat olduğundan sıcak oluyordu daha çok dışarı çıkarken yada çok soğuklarda uzun kol kullanılır ki ekim kasım için Edremit te yaşıyorum çok da soğuk olmaz aralık Ocak ancak uzun kola geçeriz sanırım alt üst takımda da 5tane 0-3 ay varsa 7-8 tane 3-6 ay vardır arada hoşuma gittiği için aldığım 9-12 aylar da var onlar şimdilik ayıklanıp hurçta bekleyecek
Bir tane be safe marka footmuff aldım çok soğuklarda tamamen koruyucu olur doktora hastaneye gitmemiz gerekirse ayrıca bir tane de bebek arabası için ayak koruyucu aldım müslin normal ince olanlardan şu an için 6 tane var, bir tane panço, 4kat Müslin battaniye 1 tane kalın peluş battaniye, el örgüsü yün ,yine Müslin ve kumaş Umay bebe den aldığım yatak seri takımı bir battaniye ve son olarak bir tane de nohut battaniye ile kışın her türlü hava koşuluna ve kundak yapımına hazırız çorap hediyelerle günden güne artıyor toplamda 10-12 oldu sanırım şapka da öyle omuz bezi ve ağız mendilim şu an az omuz bezi gerçi müslin de katlanıp kullanılıyor önlük yakınlarla beraber 10 tane kesin oldu ağız bezi şu an için 10 tane var biraz daha alacağım yelek hırka 3-4 tane bir tane de ayaklı mont var hatırladığım şimdilik bence bunlar iş görür daha da gelecek olacak çünkü artı alezi süs yastıkları hurçları çarşafları Puset örtüleri derken bir kaç gündür bunların etiketi yıkaması ütüsü ile uğraşıyorum fırsat buldukça bunlar bir yerleşse çantamı hazırlayacağım kafam rahat edecek benim de