Mlke123 9 haftalikken bulantim basladi 6 aya kadar devam etti neredeyse.
Sekerim ve tansiyonum düşük olduğundan bunyemde zayif hep.
Hamileligim boyunca rahat ve guzel uzun bi uyku cektigimi hatirlamiyorum. 37+3üm sanki her gece besik sallamisim. Saat basi wc ye gitmeyi saymiyorum bile.
Hamd olsun bunada şükür ne yapcan🙏🐰🐣🐰