Bahartryk sizi cok iyi anlıyorum benimde ilk hamileliğimde 5 günlükken kaderinle baş başa kalmıştım 🤦♀️ama kadınlar olarak cok güçlüyüz ilk çocuğumda emsin diye cok çabalamıştım inanır mısınız Kızım biberon emmeyi bilmiyordu mama vermicem diye inat ettiğim için o yüzden hasta olduğumda bile dinlenmeden emzirdim hep toplum baskısı oluyor bence şimdi 2. Ye hamileyim bunda hiç takılmayacağım mamaysa mama bence bebeğinizin doyup doymadıgını çıkardığı çişli bez sayısına göre ve aldığı kiloyla ölçülür ben kadın doğum hemşireliği yaptım eğer sütünüz yetersiz geldiğini doktorunuz söylüyorsa ve mama kullanacaksanız gece uyku arasında mama içerebilirsiniz bu sayede meme reddini engellemiş oluyormuşsunuz çalıştıgın yerdeki çocuk doktoru demişti biraz uzun yazdım 🤦♀️