Beybilimomy ben çok bunaldım. Eve hapsoldum yatalak hastalar gibiyim. Oturtamıyorum da o yüzden dışarı çıkmaya bile korkuyorum hep yatmak istiyorum ya. Azcık yürüsem nefes nefese bi baygınlık falan. 37 de gelsin diye Allah’ıma yalvarıyorum. Normal doğum olacak inşallah bekletmez hiç sabrım kalmadı çünkü