pala123- ee kuzum benim 3. Gebeliğim üstelikte korunurken kaldım, prezervatif ve geri çekilme ile. Araları 1,5yıl hatta 2.gebeliğim riskliydi birde plasenta yapışması vardı. Benim tek sıkıntım aşırı kusuyorum ne eve ne çocuklara bakabiliyorum onun dışında Allah vermiş yapacak gerçekten bir şey yok,bu şeytani duyguları atlayacaksın alışacaksın. Bende senin gibiydim neler düşündürüyordu şeytan ama Rabbim sen en iyiyi bilirsin dedim sustum artık. Sağlıklı ve hayırlı doğumlarımız olsun. Sen birde korunmamışsın yani biz korunurken kaldık ne yapalım ki??