Sbhtzmn yok normalde düzenli olurum kürtaj olduktan hemen sonra rahim toplasın diye verdi kullan dedi ama bitnce 1 hafta bekle gel yeniden başlıycaz diyince sebebini anlıyamadım sormayıda unuttum araştırdığıma göre adet zamanında gelsin temizlensin diyeymiş bağzıları hamile kalmayı kolaylaştırıyor da dedi