Kızlar merhaba geçen hafta kürtaj olmuştum doktor bana 21 gün kullanmak için doğum kontrol ilacı verdi bugün kontrole gittim ilacı bitir 1 hafta bekle gel yeniden bida kullancaksın dedi neden olduğunu sormadım açıkcası kafam çok dolu kürtajdan sonra kullanan varmı acaba ?