Zeyd_Mom_22 nisanne kıemızı kahve rengi karışık gibiydi agrilarım da var biraz geçiyor gene(( ama testte gösterdi bende oglum da ilk defa göstermişti sonra olmadı
nisanne Zeyd_Mom_22 normal akıntı şeklinde mi yoksa sadece peceteye silince mi geliyor bi doktora gitseniz iyi olur bence
nisanne bdenerigokce benimde gecikmem var rüyamda oğlan çocuğu falan gördüm test yapmadan önce sonra test yaptım işte kan vericem bakalım
nisanne bdenerigokce kimyasal yaşadım da hiç umitlenmek istemiyorum ama inşallah bu sefer olur hayırlısıyla
nisanne Zeyd_Mom_22 bence beklemeyin ağrınız da varmış kimyasal olabilir ne olur ne olmaz gidin bence
Minigiim-vebenn52 nisanne olmasa çıkmaz zaten bunlar betaya göre ölçüyorlar doğrudur doktora gidin yada kan testi verin
nisanne Minigiim-vebenn52 doktor bir hafta gecikmen olsun öyle gel dedi pazartesiyi bekliyorum şans eseri çatlama gününde doktora gitmiştim ilişkiye girersen tutar dedi inşallah tutmuştur.☺️☺️