Blueday Selam sevgili anne adayları. Benim bat 5 ama hiç bir belirtim yok adet olacağım sanırım bu ay da olmadı. Siz de durumlar nasıl pozitif gören var mı birbirinize dua edelim 🤲
Ozbi Blueday bu arada siz erken gebelik testi yapabilirsiniz baya yakın gününüz, benim daha 6 gün var
1prensesannesi__ Blueday bende bat 7 8 bas dönmesinden baska bi belirti yok bakalım yarına kan vermeyi düşünüyorum
Fener1608 Blueday Benim de 5 Ağustos bat adet belirtilerim var sabah felaket alt karın ve vajina ağrısı oldu galiba yine adet olucam bu ay da olmadı galiba bu ay iki yumurtalığımda da yumurtlama olmuştu ama yine de olmadı sanırım 😔 Rüyamda kan tahlilinde hamile olduğumu ögreniyordum bilinç altı rüyasıydı sanırım hakkımızda hayırlısı olsun 3 gün önce test yaptım çıkmadı daha yapmadım bakalım bat gününü bekliyorum
Blueday Ozbi inşallah pozitifi görürsünüz 🙏 bende de arada giren adet ağrısı var başka da bir şey yok :(
Blueday Ozbi evet haklısınız ama boş yere ümitlenmek istemiyorum ocak ayında yapmıştım pozitif çıkınca çok sevindik herkese de söylemiş bulunduk sonra beta 0,2 çıktı sonrası hepimiz için hüsran bir daha da olmadı zaten pozitif göremedim günüm geçse de. Psikolojik olarak geçiyor günüm zaten test yapıp negatif çıkınca ertesi gün adet oluyorum.
Cansu65 Benim Sat 2 Temmuzdu. Halâ regl olmadım. test yaptım negatif. ne regl belirtisi var ne de gebelik :(
Nazli_guven_ Bat 5 kasık bel agrısı var akşam lekem geldı çok az yerleşme kanaması gıbı bugn de aynı sekılde beklemedeyım dua edın🤗🤗
ANMZD Bat 4 tü pozitifi 3 gün önce gördüm, ama hala belim ve kasıklarım öyle ağrıyor ki sanki her an regl olcam gibi o yüzden korkuyorum her ne kadar betam 25 çıksa da :) ama bu ağrılar yerleşme ağrısı diyorlar
Blueday ANMZD tebrik ederim Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah :) biz de 2 yıldır deniyoruz bu sürede bir kimyasal gebelik geçirdim sonra da gebe kalamadım
K-1997 Ben toplu test alıp sürekli her gün gebelik tes yapıyorum bat 9 agustos bu ay yumurtlama takibi yapmadım gün aşırı ilişki yöntemini denedim
1prensesannesi__ K-1997 bende 12li prodoctor aldım 4 tane testim kaldi 1 tane de predictor var o daha hassas en azindan silik cizgi gorursem garantilemek icin kullanirim diye sakliyorum bakalım
Mavilisa K-1997 ben canim 🙈,benimde bat 9 ağustos. 24 temmuzda yumurtlama gördüm. Kaset test benimki şuana kadar silik vs ikinci çizgi göremedim. Kasiklarim ağrıyor,akıntı başladı, goguslerim acımaya başladı, adet belirtileri gibi bakalim.
1prensesannesi__ Blueday daha önce olmuyodu baş agrisi adet gunumde olurdu o sekil bi agrim var 2 gündür bas dönmesi var bayağıdır olmuyodu kizimda da tek belirtim bas donmesiydi
K-1997 1prensesannesi__ bende bugün geldi kargo 12 li gerçekten yoruldum çok üzülüyorum Allah yardımcımız olsun inşallah hayırlısıyla nasip etsin
1prensesannesi__ K-1997 hayirlisi olsun benim 1 kizim var ilk deneme ayında olmustu 1 aylik evliydim 2. Ayinda ögrendim bu seferde ilk denemem bakalım o zamana kıyasla 15 kilo fazlam var insAllah tutar bu ay